Őszi pecatúra a Tiszán

csónakok Remek az idő, a köddel ugyan vigyázni kell, ám ezenkívül semmi akadálya annak, hogy az  idén is remek őszi horgászszezont zárjunk a Tiszán. Nincs más hátra tehát, mint csónakba be és irány a víz! Persze nem árt tudni, hogy merre megyünk, ezért mi, az ország másik részéről érkező horgászok itteni barátaink segítséget kértünk a tájékozódásban. Így a vizet jól ismerő horgásztársainkkal indultunk el balinra, harcsára, süllőre, csukára. Az új víz mindenkit lázba hozott. A következő 5 nap a horgászásról, a csodás tájról, a halakról és a történetekről szólt. Remek élmények, csodás fogások mesélése közben vártuk, hogy mi milyen eredménnyel is zárjuk majd ezt az ősz kirándulást. A víz hatalmas és zegzugos, ezért nagyon jól tettük, hogy olyanokkal szálltunk csónakokba, akik jól ismerik a folyót és tudják, hogy hol érdemes próbálkozni. Nyáron ismét visszajövünk, hiszen igazi kihívás a Tiszán horgászni. Csónakban, horgászbotban, orsóban és csaliban akkor sem lesz hiány. A létszám akkor is teljes lesz és ismét találkozhatunk majd barátainkkal.  Bővebb információt itt találsz: http://www.horgaszbolt24.hu/